OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

STK och slutarbete!

Skrivet på X3M 08.05.2008 11:49


Nu skall jag fundera riktigt länge och noga vad som exakt hände igår. Det var en spännande kväll och jag ångrar inte alls att jag åkte dit. Jezpa stackaren missa nog allt det bästa när hon stack tidigare.

Vi tar det såhär:

- Jag pratade inte alls med Magnus. (och han kom inte alls på att han träffat mig förut.)
- Jag hördes inte alls i radio.
- Jag hörde inte alls min egna röst.
- Jag blev inte alls med på bild tillsammans med welsh_rabbit som bevisar att allt detta visst hände.

Mange var jävla cool
. Det var en supertrevlig show.

Jag hoppas nästan att typ ingen har hört mig i radion. Jag kan skämmas ögonen ur mig. Jag låter inte alls sådär påriktigt. Det gör jag inte! Jag lovar!

Jag gick från Korjaamo till Järnvägsstationen och det var mysigt mitt i natten. Det var faktiskt ganska så trevligt. Med musik i öronen och allt.

STK ÄR BÄST!

ps. Hur många vill att jag skall publicera mitt slutarbete här på communityn? Räck upp handen NU!


- Humör: väldigt bra.
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0