OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Strange Little Girl

Kopierar in gamla inlägg från X3M till den gamla bloggen just nu och lyssnar på samma gång på Tori Amos. Underbart. Är nu på januari 2006.

Föresten så kom jag på att jag även köpte strumpbyxor och en del bh:n idag. plus allt det andra som hittas i förra inlägget.

Det är kul att shoppa, speciellt då när det är mamma som betalar allt. Jag är dessutom ganska så kär i mina nya skor. De med kilklack.

Men nu skall jag fortsätta, puss på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0