OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

This happiness that holds me in its arms!

Bloggvärde: 9455
Det blir bättre och bättre helatiden och jag älskar er som besöker min blogg. Ni skulle mer än gärna få droppa en kommentar någonstans även. Det är inte förbjudet alls.

Men annars. Jag är så lycklig nu. Har ett lyckligt moln omkring mig och den kommer nog inte att försvinna på en tid tror jag. (Haha, fick de rosa molnen från Mumin i huvudet!) Mest väntar jag nog på Sverigeresan! 4 dagar i Sverige. Jag kommer få träffa min syster/andra halva Nelle! Åh, har inte träffat henne sen jag var i Surahammar och det är längesen!
Jag hoppas på att även få träffa någon annan. Får se. Kanske det går att ordna ännu.

Ayabie konserten är ju även snart. Det skall bli underbart att se dem och ha det kul. Träffa människor och kramas allmänt. jag kan verkligen inte vänta!

Lycka!

Snart skall jag se på 24!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0