OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

tired as hell

Jag gick inte sen heller med mamma och barnvakta. Mådde så otroligt dåligt. Mitt huvud värkte och jag var jätte trött. Det är väldigt sällan jag är så trött att jag inte orkar göra någonting, men så trött var jag faktiskt. Jag t.o.m la mig i sängen en stund och bara lyssnade på Tori Amos. Det var skönt att bara ligga. Tänkte nästan somna även.

Nu sitter jag ensam hemma och undrar var lillebror är. Jag skulle liksom inte ha någonting emot att fortsätta titta på wrestling just nu, såklart att han inte är hemma då.

Känner mig fortfarande degig och trött, även om inte lika trött. Har ätit fetaost och tomater. Skulle möjligen kunna äta lite mera snart.

Var har ni gjort idag?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0