OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Torsdag

Bloggvärde:
Igår: 9480kr
Idag: 9489kr

Idag kommer Pigru hit för att få mig på bättre humör, och det är väldigt trevligt. Även om hennes sms lät som om jag skulle vara nära på att hoppa ner från närmaste tak, vilket definitivt inte stämmer. Eller åtminstone så läste jag det så när hon skrev att hon kommer så fort som möjligt. Haha.
SÅ nerdeppad är jag inte.

Var i duschen just och det var väldigt skönt.

Lackade naglarna röda igår bara för att jag ville. och en av mina naglar gick av. :< Tråkigt men sant. Sånt händer.

Kram! ♥

ps. Skönt att läsa att Kenza mår bättre.ds.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0