OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

trött!

Jag känner mig alldeles slut. Jag orkar inte göra någonting alls. Skulle nästan bara vilja falla ner på sängen och sova en stund, men då skulle jag inte få sömn på natten och det skulle förstöra mig dygnsrytm ännu mer. Det vill jag verkligen inte att skall hända. Om jag någon dag kommer att börja jobba så måste jag kunna vakna i någolunda bra tid och inte vara död när jag gör det.

Undrar om det kommer någon bra film ikväll. Det skulle inte alls sitta dåligt att mysa framför tvn. Utan godis såklart. Jag tänker minska på godisätandet.

Vad har ni för er?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Tobias

svar: mkt goda :D

2008-05-30 @ 22:05:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0