OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

(utan rubrik)

Skrivet på X3M 17.05.2008 15:30

 


 

Jag vill bara påminna att min andra blogg finns och att jag skriver där många gånger per dag. Så där kan ni hitta bilder på mig och annat intressant.

För tillfället så tycker jag att ni skall ta en titt på denna videon. För att den är slående och visar samhällets största problem i några sekunder. Jag fick tårar i ögonen när jag kollade den.

Fick en massa kläder idag. Mamma betalade och det gör mig glad. UFF hade 1 euros dag. Så ALLT var en euro. Helt sjukt bra!

Kram!

- Humör: ok
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Anonym

hm det är ju samma adress som hit?

2008-05-20 @ 20:12:22
Postat av: emzi

Alltså det jag skrivit här är först skrivet på en annan sida och därför är det länkat till denna. Jag vill bara spara allt på ett ställe och därför lägger jag texten även hit.

2008-05-20 @ 23:18:59
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0