OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Veckans Fråga; vecka 19

Vilken låt är den bästa just nu enligt dig?

Dankku:
Ants Of The Sky av Between The Buried And Me

Hanna:
Den bästa låten just nu, och typ alltid, är Comptine D'un Autre Été av Yann Tiersen, soundtrack till Amélie från Montmartre. Den är jättevacker och man får bara så mycket känslor när man lyssnar på den. Jag dör lite när jag lyssnar på den... och att jag har en pojkvän som kan spela den på piano nu är ju inte helt fel heller.

Hannah:
Åh, det är jättesvårt. Eftersom att jag inte kan bestämma mig tar jag två av de låtar jag lyssnat mest på den senaste tiden, nämligen Och jag grät mig till sömns efter alla dar med Säkert! och
Are friends electric med Gary Numan.

----

PS. Har du en jättebra fråga som du vill ställa dessa tre bloggare.? Ifall ja, skicka den till: [email protected]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0