OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Visst är det underbart att inte kunna sova!

Bloggvärde:
Igår: 9523kr
Idag: 9529kr

Idag har jag hunnit med en massa, som t.ex. tittat på en massa Dawsons Creek delar och byt kläder ungefär hundra gånger. Jag gör denna dag så mycket större än vad den är. Jag förväntar mig mer än jag egentligen borde och det kommer ännu att bita mig i arslet.

Förlåt mig. Jag har inte sovit en blund inatt vilket kanske förklarar en del av mitt underliga beteende som även syns genom bloggen nu. Jag blir alltid annorlunda när jag inte har sovit. Jag tänker mindre på vad jag gör och vad jag skriver. Det finns inget stopp helt enkelt. Inget som säger att nu är det bra.

Jag låter mig bara skriva. Det skulle vara skönt att kunna även då när man har sovit.

Men idag blir det alltså en hel del kramanden och Ayabie-konsert. Det skall bli alldeles underbart.



Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0