OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

X3M:Jag låter livet glida förbi...

skrivet på X3M 26.05.2008 14:53


Ibland önskar jag att jag kunde rita riktigt bra eller sjunga vackert. Eller spela något instrument. Ibland känns det som om jag skulle slösa bort mitt liv på att bara vara och inte alls göra någonting bra eller roligt med tiden jag har. Jag bara sitter och tittar på serier och är avundsjuk på deras liv som är så perfekt (och totallt påhittat, men whatever).

Jag bara sitter och låter livet gå mig förbi.

Dåligt?


- Humör: fundersam
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: U.

livet är ett förvirrande fenomen, sannerligen.

2008-05-26 @ 15:44:12
URL: http://nettelblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0