OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

X3M:Rinnande näsa och kliande ögon!

skrivet på X3M 12.05.2008 12:50


Denna dag började med rinnande näsa och kliande ögon. Perfekt start på dagen eller hur? Verkligen inte. Jag lider verkligen av att inte kunna njuta av det vackra vädret som det vackra vädret borde njutas av. Jag har ingen ork att njuta när jag måste snyta mig var femte minut. Det är alldeles för jobbigt.

Men jag kan berätta att paketet som kom med posten gjorde min dag lite bättre åtminstone. Jag fick ett litet paket från X3M och den gjorde mig glad. Helt underbart.

Jag har inte personen blockad längre och det känns lite spännande. Orsaken till varför jag tog bort blockeringen är den att jag inte vill vara rädd för personen i hela mitt liv. För det kan bara inte fortsätta som det gjort hittills. Personen bryr sig inte så varför skall jag bry mig? Visst jag kan medge att jag har helatiden lust att börja prata med personen och försöka, kanske det skulle kunna bli som förr.
Tänk om är två väldigt starka ord som inte släpper taget hur jag än vill det.

Min storebror var här igår och fixade datorn så nu hoppas jag att den lilla rutan som alltid kom upp när man öppnade datorn är försvunnen. Det är väldigt bra att ha datorkunniga bröder. Dock så tror jag att de tycker att jag är lite för blond ibland. När det kommer till datorservice.
Jag kan ju faktiskt skylla på det ibland.

Jag saknar min Nelle nu. Så otroligt mycket. Hon är bara så BÄST.


edit 13:52:
Inloggningar: 7070

Shit vad coolt.

- Humör: allergisk
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0