OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

X3M:School's out.

skrivet på X3M 14.05.2008 17:15


♥ Dagens Bild:Temptation 12 by hakanphotography

Idag sa jag hejdå åt Karis och VNF och jag kan ärligt säga att det inte känns något sorgligt alls egentligen. Kan hända att jag bara är likgiltig när det kommer till att sluta skolor och säga hejdå åt klasskamrater. Klasskamrater som inte egentligen är någonting viktigt att sakna.

De jag kommer sakna så kommer jag även att se och hålla kontakt med.

Mina byxor gav mig skavsår. Tro det eller ej, byxor kan ge skavsår.

Nu måste jag bara hitta ett jobb och börja älska det livet. Visst blir det bra!


- Humör: Ganska så positivt
- Musik: X3M

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0