OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Loves it.

Jag älskar min dator. Sådär btw. Jag känner mig jätteflummig och inte alls trött (www.jagljuger.com). lol. Jag skulle definitivt kunna börja göra mig färdig för sängen och verkligen sluta tänka på fina vlog idéer som jag vill/borde göra. Om allt går fint så gör Emelie en vlog imorgon som jag kan typ svara på och om hon är fin så ger hon mig en challenge och det skulle vara alldeles super.

Dock så är jag påväg till pappa imorgon även vilket kommer att vara crap om jag måste vänta tills söndagen för att kolla Emelies vlog. Jag kommer antagligen dö isf.

Annat så kan jag berätta att mina naglar ser hemska ut eftersom jag inte orkar ta bort nagellacket från dem och det ser fult ut. Men är man lat så är man. Det kan inte hjälpas.

Och jag kommer troligen att gå via en bokhandel och kolla om jag skulle hitta Twilight eftersom jag har pengar nu så jag kan köpa saker igen. Loves it. HAHAHAHAA. Och i något skede borde jag skaffa den där externa hårdskivan som jag pratat om i evigheter.

Men nu babblar jag så nu är det dags att sluta detta och gå och sova. Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: mia

ååh vilken bra blog du har, borde inte true blood passa dig? du måste gilla, så bra.

http://www.trueblood.se



pussheeej

2008-11-16 @ 01:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0