OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag har tappat bort en t-skjorta.

Jag borde allvarligt gå och sova nu. Känner mig jättetrött och hängig och jag skall orka med en massa imorgon. Skall gå till frissan och efter det måste jag gå och leta efter en helt vit t-skjorta eftersom jag verkar ha tappat bort en vit t-skjorta. En vit t-skjorta som jag skulle ha behövt ta med till sverige nu till veckoslutet. Så jag måste ta och leta reda på en ny och köpa den.

Jag har ingen aning hur jag har lyckats tappa bort en t-skjorta.
Jag antar att det kräver en hel del talanger. Eller något.

Men nu sova. Gonatt mina söta läsare!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0