OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Mitt veckoslut blev lite bättre!


Bild: Jag. Föreställer mig och min bästa och äldsta vän  i hela världen. (Och jag hoppas att hon inte kommer hata mig för att jag lägger ut bilden.)

Orsaken till varför jag lägger ut en bild, som är hundra år gammal och där jag fortfarande har svart hår, är den att jag just fick veta att Zan (som jag kallar henne) kommer hit på lördagen och kommer att vara övernatt! Vi skall på teater på lördagen och sånt roligt! Jag har verkligen inte sett henne på evigheter så jag är verkligen jättelycklig!
Detta gjorde mitt veckoslut megabra.

Fast nu kom jag på att vi planera filmkväll med Tony och vi skulle prata med Anna imorgon. Men jag kan meddela här eftersom Tony ändå läser detta att vi nog ännu kan ha filmkväll! Vi blir bara en person till i gänget. Det är väl inget problem?
För Zan är verkligen en jättefin och trevlig flicka. Hon bits inte heller.

Btw, om jag inte har helt fel så är dendär bilden tagen på min 18års födelsedag. HAHAHA. Den är över 2 år gammal. Shit ändå.

Men det var det jag tänkte meddela nu. Ha det så bra, vänner små.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Men så klart att det inte är några problem för min del! :D

Hoppas hon inte sett Moon Child än då ^^

2008-10-09 @ 18:50:12
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0