OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Morsning.

Godmorgon på er allihopa!

Jag är trött idag och det är ju så härligt. Not. Men vad kan man åt det. Igår skrev jag inte på Jules även om jag planerade att jag skulle göra det. Istället fastande jag i att flytta över lite bilder och sånt från C till D. Tydligen inte tillräckligt mycket eftersom C fortfarande skriker på mig.

Ja, jag är i ett stort behov av en extern hårdskiva. And a lot of money.

Idag skall någo gubbar komma och kolla fönstrena så jag måste kolla mitt golv att de inte trampar på någonting viktigt. Och allt detta skall jag hinna på...några minuter för annars får jag väldigt bråttom till min metro.

Crap.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0