OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Öppna ögonen

Jag har gjort en massa idag som jag inte brukar göra vanligtvis. Som första grej så pratar jag ju såklart om det att jag svarade i telefonen även om det var okänt nummer. Det är någonting som inte händer sådär jätteofta. Jag är stolt över mig själv även om det borde vara en sak som är naturlig.

Andra saken är att jag lekte på Insiders idag. Det är någonting jag allvarligt undvikt i många år. Gusses ord går runt i mitt huvud alltid nu och då och jag vill göra det. Jag vill ge mera av mig själv åt andra. Gusse gav mig en hel del även om han inte vet om det. Han fick mig att öppna mina ögon lite mer. Förstå lite mer.
Dessutom så såg jag honom uppträda på Svenska Teatern idag även.
Han var väldigt bra.
Han är en väldigt trevlig människa.
Skådespelare fascinerar mig.

Men jag var med och lekte.
Det ni, är en ganska så fin grej.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0