OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Premiären av "Av ren kärlek till mig".

Jag borde definitivt komma ihåg den här känslan nästa gång någon bjuder på alkohol och komma ihåg att tacka nej. Att inte alls dricka någon form av alkohol. Man kan faktiskt ha roligt utan alkohol. Tro det eller ej. Åtminstone så är nästa dag mycket roligare när man inte sitter och mår illa och har huvudvärk.

Ja, jag sitter och lider just nu, men jag kanske överlever. Är ensam hemma faktiskt.

Gårdagen gick ganska så bra efter all skit med träffen som inte blev någonting. Jag tackar Tony så mycket för att han var där med mig. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom. TACK TONY!
Sen åkte jag hem och träffade min storebror som var här och hälsa på. Vi åt mat och försökte få andra datorn att fungera, vilket inte gick så bra med tanke på att tangentbordet inte fungerar. Börjar kännas som om allt går sönder i det här huset.
Storebror var snäll och skjutsade mig och Lillebror in till stan där jag träffade både Tony och Anna.

På kvällen gick jag och Anna (tillsammans med resten av Insiders) till svenska teatern och såg premiären av "Av ren kärlek till mig" som är alldeles fantastiskt fin. Jag tycker om den pjäsen alldeles sjuktmycket. Efter det så fick vi stå på scenen och skåla med alla. Och sen blev det mat. Och vittvin.
Och prat med människor.
Och fortsättning på Vespa. En lonkero.
Och det gick runt i mitt huvud efter det.

Men jag hade jätteroligt. Fast nu känns det inte lika bra. Jag är såå trött och mitt huvud dödar mig.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Jag borde lära mig att det inte alltid behövs göra något, men det glädjer mig att få höra att jag kunde va till någon hjälp i alla fall. :)

2008-10-26 @ 11:26:16
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0