OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

alldeles trög

Jaha. Nu slog det ordentligt. Jag känner mig alldeles sjuk som sagt, dock så har jag inte feber ännu, men vi får se. Men jag känner mig trött och hängig och min näsa rinner och halsen gör ont.

Usch jag hatar att vara såhär. Jag blir så ynklig och dum.

Idag när jag satt i metron med Tony så tittade jag ut genom fönstret och såg att det var alldeles grå himmel. Jag sa åt honom att snart regnar det och gissa om det inte regnade när jag steg av metron här i rastböle. Jag bara skrattade. Jag hade helt rätt.

Lillebror och jag har kollat på wrestling och jag har hällt i mig tee. Varm tee. Gott.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0