OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Första dagen!

Första dagen är alltid likadan. Man går igenom allt och pratar och man får ställa frågor och sånt. Men det var riktigt trevligt ändå.

Vid matbordet satt de och pratade om filmer och det enda jag kunde tänka på var att Dankku fattas helt klart. Jag kopplar filmsnack med honom helt tydligt.
Enda minuset med Sveps är säkert det att man inte får mat utan måste köpa själv. Det blir liksom lite dyrt i längden. Får nu se hur jag löser det problemet.

Imorgon skall vi tydligen ut i Helsingfors och fota "Mitt Helsingfors". Det känns lite bekant på något vis. Men det blir ändå roligt. Jag hoppas bara att det inte regnar som det har lovats...
Och att de inte tvingar ut oss stackare i regnet.

Men dagen var jätte rolig även om det var lite svårt att stiga upp på morgonen.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

:)



Och vad har Dankku gjort idag... bloggat om film, vad annars?



Du måst sen sätta minst två av dina bästa "Mitt Helsingfors" på Flickr så vi får se. Tack.

2008-09-01 @ 15:41:37
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0