OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I love myself...not.


Bild: Jag.

Poser for life. Eller någonting. Egentligen så hatar jag att vara framför kameran, men sen ibland så är det väldigt roligt. När man lyckas få okej bilder så är det kul. Men jag har märkt att jag sällan ler när jag fotar mig själv.

En tid sen ville jag klippa håret, men nu vill jag inte det längre. Färga vill jag nog eftersom min utväxt är alldeles sjuk, men det långa får stanna en tid till.
I like it.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

Jag ler inte heller på bild så ofta...vet inte varför :P

2008-09-22 @ 12:14:54
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0