OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Run, Forest, Run!

Godmorgon på er allihopa!

Känner mig ganska så pigg idag. Jag skall börja gå om ungefär en halvtimme och jag vill att tiden skall gå fortare. Detta gör mig lite förvirrad. Jag menar, jag är personen som aldrig tyckt om att åka till skolan. Jag är personen som alltid hellre viljat stanna hemma än åkt till skolan, men NU så vill jag hellre till skolan än stanna hemma.

Jag tar det som ett positivt tecken. Men det känns ändå lite främmande och jag väntar fortfarande på den dagen då jag vägrar åka.

Och, ja, jag vet att Sveps inte är skola, men det finns så få som egentligen vet vad sveps är så det känns lättare att kalla det skola. Men nej, det är ju inte skola, men det är inte jobb heller. Det är någonting mittemellan.

Det verkar bli bra väder idag. Hoppas att det inte är jättekallt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: hanna

hej, jag läste jättejobbiga grejer om skolskjutningar i finland nyss. du kan väl blogga eller något eller typ kommentera min blogg så jag vet att du mår bra för jag blev lite orolig för det slog mig att jag har ingen aning om vilken skola du går på eller så!

2008-09-23 @ 19:30:15
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0