OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Det är roligt att fota!

Jag fick gå tidigare från Sveps för att gå ut och fota. Well, det gjorde jag och det var alldeles superroligt! Jag lyckas på något sätt alltid glömma hur otroligt roligt det är att fota. Även om mina fingrar var is efteråt och jag höll på att tappa dem på vägen men whatever.
Fina bilder fick jag även.

Jag träffade Ela på Sveps och det var alldeles super underbart! Jag har saknat flickan så otroligt mycket! Henne borde jag få att bli modell åt mig i något skede. Kanske hon skulle gå med på att bli fotad.


Ela och jag på sommaren.
Hon är så söt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0