OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Stackars Kenza!

Det är är inte klokt.
Vad har människor för fel i huvudet?! Man kan verkligen inte gå och bankar på någons fönster mitt i natten och skrika en massa skit åt någon man bara vet genom en blogg på internet!
Fan, vad sur jag blir.

Att sen inte gå med på att prata om saken är ännu värre. Skylla på alkohol. Sure. Även om man är full så borde man väl ha lite vett i skallen.

SKÄMS säger jag bara.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Anna

Jag håller med dig=)

2009-01-06 @ 13:35:43
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0