OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Verklighetsflykt

skrivet på X3M 05.01.2009 14:15

Jag försöker helatiden fly verkligheten på något vis. Antingen med att sitta fastlimmad i en bok eller med att se på Doctor Who eller Pokémon.
Det känns bra.

Min mage värker lite just nu och jag tror att det beror på hunger. Jag hade svårt att somna i natt och läste en hel del. Jag är på sida 500 på New Moon nu. Det känns så fint.

Sverige. Jag behöver Sverige.

- Humör: ok
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du mår bättre i magen ! :-)



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-05 @ 13:34:52
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0