OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag lider av det att ni skriver reklam i min blogg!

Ibland stör det mig extra mycket att jag bor i Finland/inte har ett svenskt bankkonto.
Ifall jag hade ett svenskt bankkonto skulle jag kunna lägga in reklam på bloggen med hjälp av ADOperator eller Tradedoubler eller andra liknande sidor och kanske kunna få lite extra pengar.
Men nej, det kan  jag inte eftersom jag bor i lilla cp-finland.
Sen igen ifall jag bodde i Sverige så skulle jag kunna bli medlem på Gratisbio och Gratismakeup och få en massa presentkort och kunna shoppa gratis en massa fint.

Visst skulle det vara alldeles underbart?

Jag nästan lider av det att alla andra har den möjligheten utom jag, eftersom jag inte bor i samma land. Det att NI påminner mig om att sidorna finns gör inte mitt liv alls lättare kan jag berätta åt er.

Jag ber er att sluta skriva reklam i kommentarerna om Gratisbio eller Gratismakeup. Det hjälper inte mig och inte er heller eftersom jag inte kan bli medlem för att ge er poäng. Tyvärr.

Uppfattat?


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0