OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Par i bloggvärlden.

Den nya innegrejen är väl att partners bloggar. Tänk er Katrin & Alex, Hanna Fridén & Kristofer och nu Blondinbella & Nils aka Storstadspojken.

Känner ni till något till par i förhållande som bloggar så berätta gärna. Detta fenomenet fascinerar mig lite. Jag hoppas nästan på att kunna hitta en partner som är villig att börja blogga/bloggar redan. Jag tror att det hjälper personen att förstå den andra bättre, när bloggande är en så stor grej för en bloggare.

Jag tycker att det roligt med så många par i bloggvärlden.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Ja, jag känner ett par som bloggar. Min bror Mathias och hans fru. Ingen av dem är sådär grymt aktiva mera, men de bägge skriver både bra och humoristiskt om olika saker.

2008-08-06 @ 23:13:35
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0