OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Nej jag kommer inte och tävlar i din blogg!

Nu tänker jag ta upp någonting som stör mig alldeles jätte mycket!
Personer som kommenterar i andras bloggar för att få mera tävlare till deras tävling.

"Snälla du! Kom och tävla i min blogg och vinn jättefina grejer!"

För det första blir jag bara väldigt irriterad över kommentaren när den inte har någonting med inlägget det är i att göra. Av att först blivit jätteglad över att fått en kommentar till att bli besviken när det bara är en kommentar för att få mera människor till sin blogg.

För det andra så tävlar jag i de tävlingar jag vill tävla i och kommer definitivt inte delta i din tävling om du är så desperat över att få tävlare att du går och ber om det i andra bloggar. Det är tyvärr bara patetiskt och jag ber dig att växa upp!

Tack nu fick jag det ut ur mitt system.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0