OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

11 döda.

Jag undrar om vi kommer att ha någon slags pratstund eller liknande pågrund av denhär skolskjutningen. Det skulle kunna vara riktigt intressant att få prata om det lite. Jag vet inte själv riktigt hur jag skall reagera åt det hela. På något sätt så var det alldeles för långt borta för att jag skall kunna reagera hemskt starkt. Visst är det alldeles hemskt för alla inblandade och familjmedlemmarna som förlorade.
11 stycken döda är många. Det är alldeles hemskt.

Men jag tror att även det att jag hade roligt igår så har fått mig att inte tänka på det hemskt mycket. Det hindra mig från att falla ner i den gropen att jag bara sitter och tänker på att det kunde varit nån annan skola i närheten. Det kunde ha dött någon bekant.
Fy.
Nej.
Jag tänker inte gå dit.

Jag förstår inte varför sånhänt händer! Jag blir lite ledsen på att detta land börjar verka alldeles jättefarligt att leva i.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0