OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Statistik; vecka 38


Vecka 38

15.09.08 Måndag
AS: 86
UB: 17
Måndagens inlägg:
Statistik;vecka 37
Uppsatt.
Flyttat runt lite.

16.09.08 Tisdag
AS: 45
UB: 13
Tisdagens inlägg:
Gonattnatt.
yäy.
Vill sova.

17.09.08 Onsdag
AS: 27
UB: 12
Onsdagens inlägg:
Den där jävla lampan! (och minnet)
Slö.
Otroligt fint mobilsmycke med bokstav.
Tur att jag inte får pengar för detta.
Damn

18.09.08 Torsdag

AS: 31
UB: 13
Torsdagens inlägg:
Blir bättre.
Jag är så duktig.

19.09.08 Fredag

AS: 19
UB: 11
Fredagens inlägg:
Get smart och min telefon.
getsmartgetsmart.

20.09.08 Lördag
AS: 33
UB: 17
Lördagens inlägg:
Jag lever loppan!
Felet ligger inte i telefonen.
Idag.
Vilken färg borde din blogg vara?
Idag skall jag...

21.09.08 Söndag
AS: 28
UB: 15
Söndagens inlägg:
Lite på tiden...
How nice...
Sunday.


Rekordet:
11.06.08 Onsdag
AS:117
UB: 77

(Jag har verkligen skjutit upp detta inlägg som egentligen borde komma ut på måndagen. Men jag har bara varit så slö att jag inte orkat skriva.
Men eftersom jag skall åka till pappa imorgon och vara där så blev jag illa tvungen att skriva detta fort.
Skulle inte ha orkat egentligen idag heller. Skall upp tidigt för att hinna i duschen på morgonen och sånt också. Helt sjuka grejer.
Sjukt trött känner jag mig också.)


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0